גילוח במפשעה לצורך טיפול לייזר
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, התחלתי לגלח במפשעה בחוסר ברירה כדי לאפשר טיפול לייזר שניתן כנראה לעשותו רק לאחר גילוח המקום.. בעקבות כך אני סובלת ביוםיום מדקירות עיקצוצים אדמומיות וחוסר נוחות השאלה שלי זה האם יש דרך להקל על תופעות הלוואי והאם כל אחת שעושה לייזר סובלת ככה ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ניתן למרוח קרם הרגעה לגירוי העור לאחר גילוח השם ציקלפט או ציקלפלסט. ממליצה על החלפת סכיני גילוח כל פעם. במידה ומופיעים פצעים מוגלתיים ממליצה לפנות לרופא עור לטיפול אנטיביוטי. בהצלחה!
תודה על התשובה! יש פתרון לעיקצוצים כשהשיער גדל?