צלקת היפר טרופית לאחר ניתוח הגדלת חזה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי לפני כ3 וחצי שבועות ניתוח החלפת שתלים לאחר 14 שנים והצלקת עדיין כואבת כשאני קמה משכיבה ועבה הרופא מעריך שמדובר בצלקת היפר טרופית והמליץ לי להזריק סטרואידים האם זה כואב ? האם יש תופעות לוואי ? או סיכונים כלשהם ? האם יש טיפול חלופי לא פולשני ? האם במידה ואני מחליטה לא לבצע את ההזרקה יכולה להיות החמרה במצב ? האם זה הגיוני שנותחתי לפני כ14 שנים 3 פעמיים ) עקב סיבוכים ) והצלקת התרפאה יפה ובנוסף עברתי 3 ניתוחים קיסרים ( האחרון לפני כ8 חודשיים ) והצלקת התרפאה יפה פתאום העור שלי מגיב שונה ???? סליחה על הסירבול מודה מראש
תמונה