בעיה לא ברורה עם ציפורני יד
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה כמה שנים יש לי בעיה בציפורניים של היד (5 אצבעות מתוך 10) שהן הפכו להיות עבות יותר ומעט צהובות יותר. כשאני קוצץ אותן אפילו מעט כואב לי ונראה שבעובי הציפורן יש נקודות רגישות ממש. בכל אופן, הייתי אצל מספר רופאי עור וכולם שלחו אותי לעשות בדיקות פטריה שעשיתי מספר פעמים בכמות גדולה של דגימה מכמה אצבעות והתוצאה היא תמיד שאין פטריה. יצויין שאין לי בעיות עור אחרות או פסוריאזיס. כמו כן לא ידוע לי על אלרגיות כלשהן. המצב הזה לא מדרדר אבל גם לא השתפר בעבר. מה זה יכול להיות?
במידה ונשלל פטרת ישנם שינויים בציפורניים שאינם פטריתיים. ניתן לנסות ג׳ל אמטריקס על בסיס פרופיניל גליקולית שמתאים לבעיות בציפורניים שאינם בהכרח פטרת. בהצלחה!