הרפס בשפתיים - מתי אפשר לחזור למגע?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי לבן זוגי יש הרפס בשפתיים שהגיח רק בשנה האחרונה. היה לו לפני שבועיים וחצי פצע הרפס בשפה שלא התפתח כי טיפל מיד עם העקצוץ הראשון - הוא ישר שם משחה. עכשיו נותרה אולי נקודה ורודה קטנה שבקושי נראית לעין. וגם אני לא בטוחה שזה קשור יכול להיות סתם יובש כי זה בחלק של החיבור בין השפתיים בפינה. מטעה לפעמים... השאלה כמה זמן צריך לחכות לפני שנוכל לחזור למגע... להתנשק וכו.. במקרה הספציפי הזה ובאופן כללי שאדע להבא כי אני מאאאאד לא רוצה להידבר בזה. תודה :)
ברגע שאין נגעים גלויים לעין.
שוב בקושי רואים נקודה ורודה. זה גם לא ממש התפרץ כי מרח מיד עם העקצוץ הראשון. האם עדיין מדבק?