יובש בשפתיים וקיורטן
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני מטופלת בקיורטן כבר חצי שנה ברצף (תכף מפסיקה) ושום דבר לא עוזר ליובש. זאת לא פעם ראשונה שאני משתמשת בתרופה הזאת אבל זאת כן פעם ראשונה שיש יובש. ניסיתי כל דבר אפשרי שהרוקחים נתנו וגם דברים יותר טבעיים כמו חמאת שיאה, שמשום מה מייבשת עוד יותר. זה ממש בלתי נסבל והשפתיים סדוקות ושורפות. מה עוד אפשר לעשות? התור לרופא עוד עוד כמה שבועות וקשה לי לסבול עד אז
ליובש בשפתיים ניתן לנסות תכשיר בשם ACU-LIP של ד"ר עור או סרליפ של חברת"לרוש פוזה" בהצלחה!