עור רגיש מאוד אדמומיות ונפיחות
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בשנתיים האחרונות אני שם לב שהעור שלי נורא רגיש, גירוד קל מאוד בגוף יוצר אדמומיות קשה וסימנים שנעלמים רק אחרי מספר שעות. בפנים המצב חמור יותר ובעיקר בקיץ ובחום, כל מגע עם עור הפנים או גירוד קל יוצר נפיחות בולטת מאוד ואדמומיות ולוקח לה המון זמן לעבור. העור גם מצטלק בקלות, כל שבוע אני מגלה צלקת בפנים (מופיעה כמעין קו עמוק בעור) מה יכולה להיות הבעיה והאם יש פתרון תרופתי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, אדמומיות בעור מאפיינת הרבה מחלות עור. לעיתים שינויי מזג האוויר גורמים לאדמומיות במחלות כמו רוזצאה, אטופיק. ממליצה לפנות לרופא עור לבדיקה. בהצלחה!