שאלה בקשר לפטריה בציפורן
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גילן לי פטרת בציפורניים התחלתי לשים תכשירים חיצוניים כרגע לא כדורים מפאת בעיה אחרת עם כדורים שכרגע לא כדאי אז החלטנו להתחיל . התחלתי להשתמש וממש היום המקום ממש של הציפורן רך מאוד שהיה מאוד צהוב ויצאה חלק מהציפורן כאילו אני מניחה שתגדל ציפורן חדשה. השאלה בגלל שרק חלק ולא כל הצעפורן צריך לעשות משהוא וזה הגיוני ? והאם תגדל ציפורן חדשה ואם כן תוך כמה זמן בערך גודלת ציפורן . ה ציפורן בכף הרגל ואגודל.
ממליצה להשלים משטח ותרבית לפטרת. שינויים בציפורניים אינם בהכרח פטרת. משך גדילת הציפורן בבוהן כשנה. ממליצה להמתין שהציפורים תיפול עצמונית.
הטיפול זה לאחר תשובת התרבית שיש פטריה . יכול להיות שהגדילה יהיה פחות משנה זה לא הרבה זמן?