סבוריאה לתינוק
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, התינוקת שלי בת 5.5 חודשים סובלת מזה חודשיים מסבוריאה. היינו אצל רופא עור שרשם לנו משחה בשם סליקרן ואותה שמנו במשך יומיים בלבד וזה קילף את הקשקשת אך שבוע לאחר מכן זה חזר. התינוקת מגרדת את הראש והיא פוצעת את עצמה. אמרו לי לשים לה משחה שנקראת לובריקנס. אשמח לדעת מה את מציעה לנו?
שלום, סבוראה של הילוד הינה תופעה שכיחה הנמשכת מספר חודשים וחולפת ספונטנית, נגרמת על ידי פעילות יתר של בלוטות החלב. שילוב של סליקרן (חומצה סאליצילית) עם שמן/שמפו/קרם המיועדים לסבוראה מומלצים מאוד. ממליצה על חברת מוסטלה בשילוב סליקרן. במקרים קשים ניתן לשלב טיפול אנטי-דלקתי בסטרואיד חלש. לא מכירה את התכשיר שציינת. בהצלחה!