פטריה בציפורן-ציפורן מתרוממת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי פטריה בציפורן ברגל בבטהן והתחלתי לקחת כדורים (טראבינפין). עברו שבועיים ואני לא ממש רואה שיפור. היום במקרה שמתי לב שהצד של הציפורן מתחיל להתרומם. זה בגלל הפיטריה? זה ממש מלחיץ אותי ואין לי מושג מה זה אומר? שיש שיפור? שזה מחמיר? להמשיך עם הכדורים? לתלוש אותה? להשאיר אותה ככה? הציפורן תגדל שם מחדש? אני לחוצה ממש... אשמח לתשובה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, לאחר שבועיים קשה להבחין בשינוי. משל הטיפול 3-4 חודשים. תגובה טובה מתאפיינת בצמיחה של ציפורן בריאה. ממליצה לא לגעת בציפורן ולהמתין שתיתלש עצמונית.