פטריה בין האצבעות ברגליים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי פטריה בין האצבעות השלישית והרביעית שנמצאת גם מתחת לאצבע השלישית (אותה הפטריה). אני חושב שהיא שם לפחות שנה אם לא יןתר אבל בזמן האחרון מציקה וכואבת כשדורכים ובפרט כשאני בבריכה או במקום עם מים שאז היא מתנפחת ויותר קשה לדרוך על האצבע. ניסיתי משחת דקטקורט פעמיים ביום שבוע ולא עוזר. מה הלאה? איך נפטרים ממנה?
לקריאה נוספת והעמקה
יש להשלים משטח ותרבית , במידה וחיובי ניתן ליטול טיפול אנטי פטרייתי לחודש. ניתן לפני כן לנסות קרם מנטקס אנטי פטרייתי למשך חודש פעמיים ביום. בהצלחה!