רטין A
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לדעת מה ההבדל בין רטוויט לבין אדפרין הבנתי ששניהם נגזרת של ויטמין A ושניהם אמורים לתת את אותו האפרט (אם אני לא טועה) אם כך מה ההבדל האם מי מהם מומלץ / עדיף יותר. אני מניח שיש הבדל כלשהו בינהם ואשמח להסבר והמלצה למה עדיף
שלום, מדובר בנגזרות שונות של רטין A. אדפרין קיים בצורת קרם או ג'ל והריכוז 0.1% , תכשיר זה גורם פחות לרגישות משמש. רטויט הינו על בסיס קרם והריכוזים הקיימים 0.05% ו 0.025% שניהם יעלים מאוד, הג'ל מומלץ בעיקר לאזורים שעירים. מומלץ להתחיל בצורה הדרגתית, תחילה 2-3 פעמים בשבוע. מורחים כמות קטנה בגודל "גרגר אפונה" על כל הפנים. בהצלחה!