כאב גירוי צריבה עקב יובש בכף היד מה לעשות?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב האם תחושת גירוי עז או צריבה או כאב אופיינים למצב של יובש בעור?[אני מזה מס חודשים עם דלקת מסוג אירטנטט דרמטיטסס למה הכוונה והאם חייבים עקב המצב למרוח קרם על הידיים ואם כן מדוע? בעבר הייתי אצל רופאת עור בקופת חולים ואמרה שזה נועד לשמן את העור כרגע מורח קרם לחות מסוג אוון כ 4 פעמים ביום האם מןמלץ 5 פעמים ביום או שרצוי להתייעץ עם רופאת בקופת חולים? האם יש היום בשוק התרופות כדורים בשימוש פנימי למניעת יובש או גרד ללא תופעות לוואי? בברכה רונן בדולח
לקריאה נוספת והעמקה
אנטי היסטמיניקה נגד גרד כגון אירוס, טלפסט .