שאלה על טיפולי אסתטיקה וטכנולוגיות
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר :) אשמח ליעוץ. קראתי באינטרנט ואם הבנתי נכון אז טיקסל, לייזר, גלי רדיו ואולטרסאונד כולם גורמים ליצור קולגן בפנים ומיצוק העור? אם כן, האם זה נכון שקולגן זה בעצם צלקת מתחת לעור שנוצרת בעקבות הדלקת? האם זה לא מפריע לתנועה של שרירי הפנים? האם הפנים לא מתרוקנות בגלל ירידה בשומן שמתחת לעור ולא בקולגן? מה עדיף טיפול שמחזיר קולגן או שמן לפנים? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, קשה לענות על השאלה ודרושה בדיקה קלינית , יש קיום המון טכנולוגיות והמון טיפולים לשיפור איכות העור ועל מקרה לגופו. בהצלחה!