Diprosalic
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הרופאה אמרה לי למרוח diprosalic פעמיים ביום ל14 יום לכתבה בתרופות diprosalic lotion ונתנו לי את התרחיץ ולא את המשחה. מה ההבדל בין השניים ?
זה תכשיר סטרואידי חזק וכידוע לך בן אם הוא בתרחיץ או במשחה התוצאה הסופית של שימוש בסטרואידים בכל צורה שלהם תוביל להחמרת המחלה פי כמה וזה ודאי ! מדיפרוסליק לא נרפאים מבעיית עור או קרקפת . טוב שראיתי את השאלה שלך. תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור אתר מחלות עור עולמי.
שניהם מכילים סטרואידים שמהם לא תצמח שום תועלת אלא החמרה בבעיה שלשמה הם ניתנו לך. תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור תגיעי לאתר מחלות עור ברמה עולמית.
שלום, תחליב מיועד לקרקפת, המשחה מיועדת לגוף. מומלץ להשתמש בתכשיר למשך שבועיים. בהצלחה!