Diprosalic

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

14/05/2016 | 22:41 | מאת: שירה לוי

הרופאה אמרה לי למרוח diprosalic פעמיים ביום ל14 יום לכתבה בתרופות diprosalic lotion ונתנו לי את התרחיץ ולא את המשחה. מה ההבדל בין השניים ?

לקריאה נוספת והעמקה
15/05/2016 | 18:20 | מאת: טל

זה תכשיר סטרואידי חזק וכידוע לך בן אם הוא בתרחיץ או במשחה התוצאה הסופית של שימוש בסטרואידים בכל צורה שלהם תוביל להחמרת המחלה פי כמה וזה ודאי ! מדיפרוסליק לא נרפאים מבעיית עור או קרקפת . טוב שראיתי את השאלה שלך. תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור אתר מחלות עור עולמי.

16/05/2016 | 17:28 | מאת: גילי

שניהם מכילים סטרואידים שמהם לא תצמח שום תועלת אלא החמרה בבעיה שלשמה הם ניתנו לך. תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור תגיעי לאתר מחלות עור ברמה עולמית.

20/05/2016 | 10:49 | מאת: ד"ר מיכל מידן

שלום, תחליב מיועד לקרקפת, המשחה מיועדת לגוף. מומלץ להשתמש בתכשיר למשך שבועיים. בהצלחה!

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה