פס קטן בציפורן דמו טיפה קטנה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' שלום אובחנתי עם פיטריה בציפורן. הייתי בביקור אצל הרופא עור לפני כשבועיים. הבוקר הבחנתי בכתם שחור כמו שמופיע בתמונה הגודל שלו כ 1.5 מ"מ . כנראה שהרופא לא ראה זאת. לא יודע אם הפס שנראה בצורה V או אותה נקודה קטנה מתחת זה בגלל שטף דם או משהו אחר. כשרואים זאת במציאות מקרוב זה נראה כמו כתם פיצפון בצורת טיפה מתחת לציפורן והמראה של ה V מעין קו שכאילו חוצה את הטיפה לשניים מתקבל בתמונה בשל מרקם הציפורן מעין פס לבן מזערי כי קילפתי מעט את הציפוי העליון של הציפורן . האם יש טעם להגיע לביקור נוסף ומה רמת הדחיפות. האם מדובר המשהו מסוכן
לא נראה שיש מקום לדאגה אך ממליצה להיבדק .