קילופים בפנים לאחר שריפה מהשמש
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, נשרפתי בפנים לאחר שהייה של כ 3 שעות בשמש ישירה ללא קרם הגנה. מובן לי שזאת טעות איומה וכמובן שלא תחזור שנית. נשקפתי ממש בכל הגוף ובפנים. כרגע העור בפנים מתחיל להתקלף.. כבר ממש יש הבדלי צבעים, חלקים אדמדמים של עור וחלקים יותר ״שזופים״. רציתי לשאול האם מומלץ למרוח קרם לחות על הפנים שאיננו מיועד לעור הפנים ספציפית? האם באמת זה מזרז את ההחלמה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ממליצה על קרם הרגעה כגון ציקלפט או ציקלפלסט. ניתן למרוח קרם סטרואידלי למספר ימים אך דורש מרשם רופא. בנוסף ממליצה על כדור אנטי דלקתי כגון נורופן או אדוויל. בהצלחה!