טרבניאפין וטיפות אגיספור
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני נוטלת את הכדור כבר הרבה זמן כיוון שהיו לי פטריות בכמה מציפורני הרגליים,לפי הנחיות הרופאה כמובן ובאישורה. היא נתנה לי לא מזמן גם טיפות אגיספור לשילוב והשאלה שלי היא האם כך הטיפול יותר יעיל? בנוסף,הבנתי שההחלמה בציפורן הבוהן הרבה יותר קשה ואולי בלתי אפשרית רציתי לדעת אם זה נכון והאם עדיף טיפול בלייזר? תודה
חשוב לי לציין שאכן יש החלמה בציפורני הרגליים נשאר רק הבוהן שאכן חל בה שיפור אך עדיין ההחלמה לא הושלמה ובציפורן נוספת.
שלום, אין לי ניסיון עם לייזר לכן לא יכולה להמליץ על אפשרות זאת. ממליצה על שילוב עם לק לוצריל פעמיים בשבוע והשלמת טיפול בטרבינפין ל 12-16 שבועות תוך מעקב ספירת דם ותפקודי כבד מלאים אחת לחודש. חשוב כמובן להשלים משטח ותרבית לפטרת טרם התחלת הטיפול! בהצלחה!