וירוס מולוסקום אצל ילדה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. לביתי יש מולוסקום במס מקומות בגוף. רופאת משפחה נתנה הפניה לשניידר להוריד אותם בפעולה כירורגית. ראיתי שישנן אפשרויות נוספות לטיפול, כמו משחה עם חומר ביולוגי שהופך את הנגעים לשלפוחיות שלאחר מכן נעלמות. שאלתי היא - באלו מקרים עדיף פעולה כירורגית ובאלו שימוש במשחה? מה היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות? תודה
שלום, התמיסה גורמת למצב דלקתי ולעיתים אף החמרה מהמצב ההתחלתי למספר ימים. במידה ויש הרבה נגעים ממליצה על הסרת היבלות באמצעות קורט׳ג. בהצלחה!
תודה על התגובה לא התכוונתי לתמיסה שצורבת את היבלת, אלא משחה שמכילה כנראה חלק מחיפושיות.. משהו שכמה רופאים פרטיים משתמשים בו. אין לה הרבה נגעים... משהו כמו 5.. ולכן מתלבטת מה הפעולה הנכונה. תודה