חתך האצבע שנפתח כל פעם מחדש
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי באמה בכף היד מהצד הפנימי בחלק העליון. היו לי מעין מס' חתכים עמוקים כאילו העבירו סכין. לא יודעת ממה נהיה. היה אחד עמוק וזה לא עבר הרבה זמן. לא יורד דם אבל זה כואב ומפריע לתפקוד ושנוגעים זה גם כואב וכאילו האזור עם בצקת. הקטע שדווקא שהייתי בשבוע אצל רופא עור לא סיפרתי על זה כי זה החלים והחתך נסגר. והנה עכשיו שוב יש חתך וכואב.( זה נראה כאילו נחתכתי עם סכין קצת עמוק כלומר רואים "חור") אבל אין דימום.. מה עושים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ניתן למרוח דרמגרן b פסטה ( דורש מרשם) והקפדה על ליחוח ב לפיקאר, אדרמה או קרם קסרא. בהצלחה!
תודה