התייעצות
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב דוקטור לפני כחמש שנים הופיע אצלי כתם על החזה מצד ימין למעלה יש לציין שבאותו זמן קיהלתי כוויה במקום הזה הייתי אתמול אצל רופא עור והוא קבע שמדובר bakers nevus בלי לבצע בפיוסיה של העור ואמר שאין מה לעשות עם זה האם יש צורך בביצוע ביופסיה והאם קיים טיפול בזה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, Becker's nevus הינו נגע פיגמנטרי לרוב באזור השכם, מלווה בשיעור יתר בעיקר אצל בנים בגיל ההתבגרות. האבחנה לרוב קלינית והינה דורשת ביופסיה. לגבי הטיפול, הטיפול המקובל הינו בלייזר לשיפור הפיגמנטציה אך תוצאותיו מוגבלות ומשתנות ממטופל למטופל. בהצלחה!