פריחה אלרגית מקרמים טבעיים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חוויתי כבר פעמיים פריחה אלרגית מקרמים ״טבעיים ללא פאראבאנים״. אחד מסדרת סבוקלם שמוכרים אותו במחלקת טבע ואחר מללין. אני לא יודעת לאיזה חומר אני בכלל אלרגית ולכן לא יודעת איך להחור להבא קרם שלא יעשה לי פריחה. היה לי קרם של ללין לפני שנה שמכיל אותם ריכיבים של הקרמים שעשו לי פריחה והוא דווקא לא עשה לי כלום. זה יכול להיות אפשרי?? ומה הפיתרון בשבילי??
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ממליצה להשלים גם סדרת קוסמטיקה של תבחיני טלאי. לא ניתן לדעת בוודאות לגבי מוצרים . ממליצה על מוצרים דרמוקוסמטיים כגון: לרוש פוזה של סדרת טולריאן.