קרם גליקמן - שאלה על שימוש
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, קיבלתי את המשחה ואני אמורה להשתמש בה 3 חודשים כאשר בהתחלה יום כן ויום לא ולראות תגובה. הקטע שהתחלתי בשימוש ואז עשיתי הפסקה של חודש חודשיים. אם אני רוצה לחזור לטפל אז בעצם לספור מהתחלה שימוש של 3 חודשים? המטרה: להכין את הפנים לטיפול קוסמטי של פילנג . כלומר הדיכוי של המלנוציטים הפסיק ברגע שהפסקתי להשתמש במשחה? תודה
תוקף התכשיר לשימוש הינו חצי שנה. משך הטיפול 3-4 חודשים לכן ממליצה לפנות לרופא מטפל ובהתאם למצב העור לשקול טיפול חוזר ברקיחה.