פריחה על רגל לאיש בן 75
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! לאבי בן ה75 יצאה פריחה משונה על הרגל לפני כחודשיים. הוא טוען שבהתחלה היו ארבעה מוקדי פריחה. הפריחה גורמת לגירוד. הוא טוען שבגלל שפשוף בשמיכה, נפתח פצע באחד ממוקדי הפריחה. אכן היה שם פצע אך אי אפשר לדעת אם זה מהשמיכה. הוא טוען שיש התקלפות ולאחר מכן הפריחה עוברת אבל נשאר סימן כמו בתמונה בה מופיע האזור האדום הגדול ברגל. יש לציין כי ברגל הזאת הוא סובל מכאבים שגורמים לצליעה והרגל מרושתת וורידים ונראית נפוחה יותר מהשנייה. הפריחה מופיעה רק על הרגל הזו. אבי חולה סוכרת ולא מקפיד תמיד על לקיחת התרופות. אשמח לדעת מה מקור הפריחה ואם יש קשר למחלה כלשהי. מצרפת תמונות. תודה!
שלום, ממליצה לפנות לרופא עור . בהחלט יש קשר לסכרת ובמידה ויש בעיה בכלי דם אז ייתכן ויש שילוב של השניים.