אדמומיות בפנים לאחר הסרת שיער בשעווה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
השתמשתי ברצועות שעווה של Veet באזור שבין הגבות ונראה שהעור עדיין מגורה, אדמוני ובהיר יותר (כאילו מקולף, משיכה אולי עם חומר חזק מהרגיל) למרות שכבר עברו כ 20 שעות. מה אפשר לעשות לטיפול בעור אדמומי ומגורה? איך מעלימים את הכתם האדום.
לא מומלץ על שימוש בשעווה בפנים היות ופוגע בשכבת האפידרמיס ועלול להשאיר פיגמנטציה. ממליצה למרוח ציקלפלסט או ציקלפט ולהקפיד על קרם הגנה.
שכחתי לציין שעשיתי את זה לבתי הצעירה כבת 11. מקווה שפיגמנטציה פחות קיימת אצל ילדים. חוץ מזה כמה פעמים ביום למרוח ומתי עליי לגשת לרופא לבדיקה אם הסימן נשאר. כלומר מתי אראה שיפור?
וכמובן תודה רבה ד״ר על העזרה. מרגש שיש עזרה מרופאה בזמן כל כך קצר וקבלת תשובה נעימה ועוזרת.