סדקים בבהונות הרגליים לילד
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לבני בן ה-7 התחילו לאחרונה להיווצר סדקים כואבים ועמוקים בקפלים של בהונות הרגליים. כל כמה שבועות יש סדק חדש. ממה זה נובע? האם מומלץ לבצע בדיקות דם? ואיך מומלץ לטפל ? אני מורחת לו קרם "כפתן" או משחת פולידין או אלוורה מהגינה. זה עוזר אבל אחרי כמה שבועות נוצר סדק חדש באצבע אחרת או באותה אצבע. לכן קצת חוששת שיש פה משהו בעייתי שצריך לטפל בצורה מקיפה יותר.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ממליצה לפנות לרופא עור, בשלב זה מומלץ למרוח ציקלפלסט או ציקלפט למילוי הסדקים. בהצלחה!