האם סטרואידים מרפאים דלקות עור ממגע?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב האם הטיפול בסטרואידים ממושכים מרפא דלקות מסוג דרמטיטטסס או דלקות עור ממגע או יותר בעצם מקל על התחושה הכוללת?האם כתוצאה מדלקת זו יכולה להתקיים תחושת יובש קל בינוני על כף היד,ומה בעצם ההבדל מנסיונך בין יובש קל לבין יובש רגיל בכף היד? כרגע רופא עור נתן לי לטיפול משחת אפיסרם ל 30 יום וכדורי בילקסטין לאלרגיה למה הם מיועדים?
לקריאה נוספת והעמקה
סטרואידים עוזרים לדלקת היות והם אנטי דלקתיים ומקלים על גרד.הם אינם גורמים ליובש. על עור לח מומלץ לה משתמש בסטרואידים על בסיס קרם ועל עור יבש משחה.