אבחון דרמטיטיס קלה בכף היד
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב.הייתי אצל רופא מומחה לציין 'רואה שיש לי סוג של קונטיקט דרמטיטיס קלה עקב תגובה אלרגית.המליץ על שימוש במשחת סטרואידים לשלושה חודשים פעם או פעמיים ביום מסוג בניפרם או ניפרם לפעם עד פעמיים בשבוע להקלת הגרד.האם לא מדובר בזמן ממושך מידי? אמר שיתכן ויהיה הקלה ומצד שני קבע לי נכות של עד 10 אחוז מדוע ? האם שימוש במשחת סטוריאידים לא מסוכנת לעור והאם מומלץ שימוש במשחת אפיסרם? בברכה רז
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ממליצה על סטרואידים מקומיים כשבועיים ואז ניתן לפי צורך למספר ימים אך לא לאורך זמן. בהצלחה!