אדפרין לפנים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קבלתי מרשם לאדפרין מרופא עור בעקבות נזקים על העור שגרמו פצעים וניסיון לעזור. לאחר כיומיים של שימוש נוצרו לי פצעים על הפנים - מן "גולות" בולטות האם זה בגלל האדפרין שהוא אולי יכול לעזור אבל גם יכול להוות טריגר לפצעים ואינפקציה כזו? האם כדאי להפסיק את האדפרין או שיתכן ומדובר מצרוף מקרים ולאדפרין לא יכול ליהיות שום קשר לזה?
לקריאה נוספת והעמקה
כמות גדולה של התכשיר עשויה לגרום לגירוי של העור. ממליצה להפסיק מספר ימים ולנסות שנית. מומלץ למרוח כמות קטנה בגודל גרגר אפונה בערב ובבוקר לשטוף ולמרוח קרם הגנה. בהצלחה!