כתם לבן חיוור ליד הפה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני שנה הופיע בזווית של הפה אצל בתי בת 7 כתם בצבע לבן חיוור. רופא עור אחד שפניתי אליו בדק במנורה כחולה אמר לי שזה התחלה של ויטיליגו וכשפניתי לפרופ׳ דני בן אמיתי הוא גם בדק במנורה הכחולה ואמר לי שזה לא וטיליגו אלא post inflammatory hypopigmentation ונתן לי משחת דרמקול. הנגע עדיין קיים למרות הדרמקול. אני כל הזמן בלחץ ומוטרדת מזה מאוד. יש לציין שהנגע לא גדל ולא שינה צבע מאז שהופיע. מה את חושבת??? את הנגע נראה בבירור רק כאשר אני מותחת באצבע את מהעור בזווית של הפה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, יש צורך בבדיקה רפואית על מנת לענות על שאלתך.