אחרי שימוש במשחה אסטרודית
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ולשום ותודה כל העזרה הייתה לי פריחה בגוף ורופא עור נתן לי אלקום שימוש לשבוע פעמיים ביום ןבשבוע השני פעם אחת היום סיימתי את השבועיים והפריחה עברה שמעתי שאסור להשתמש במשחה אסטרודית ליותר משבועיים וצריך להפיסק בהדרגה ואחר כך להתשמש במשחה שהיא לא אסטרודית באיזה משחה מומלץ להשתמש ככה שהפריחה לא תחזור כמובן ללא אסטרודים?יש לך המלצות על משחה ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, חשוב לדעת מה סוג הפריחה? בדרך כלל שימוש בסטרואידים מומלץ למשך שבועיים , לעיתים מומלץ על שימוש תחזוקתי פעם פעמיים בשבוע במחלות עור כגון: אטופיק דרמטיטיס. בהצלחה!