פצע מוזר ביד שהתקלף
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני שבוע יצא לי פצע ביד אני מצרף תמונה בהתחלה זה נראה כמו פצע אקנה הלכתי לרופא עור הוא פוצץ לי את זה ויצא מזה נוזל לבן ואמר לי זה שזה יעבור זה שיערה חודרת שגרמה לככה זה כל יום מגרד אותי הוא נתן לי פוליקטן ואמר לי זה יעבור אבל כבר שלושה ימים טני משתמש במשחת פוליקטן וזה עדיין לא עובר חשוב לציין שאני סובל מאטופיק דרמטטיס אבל הרופא עור אמר שזה לא קשור לאטופיק אבל אני ממש לא בטוח במה שאמר כי זה לא נראה שיערה חודרת אשמח מאוד אם תגידו לי מה זה יכול להיות והאם זה ימשיך להתפשט בכל היד?
אין ביכולתי לראות את התמונה. באטופיק שכיחים זיהומי עור כגון פוליקוליטיס , קרבנול ופרונקל. ממליצה על סבון דרמקס כמניעה. ייתכן כן מדובר בזיהום זה.