פצע
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר. אני חייל בן 19, בעבודה משרדית. יש לי בעיה שחוזרת כל כמה זמן, מן פצע שמתחיל מעט מתחת לסוף הקו בין הישבנים הקרוב לגב, ונגמר מעט מעליו. אני לא מצליח לראות אותו היטב, אבל נראה לי שהוא קצת מחוספס והעור אולי מקולף. הפצע מגרד. עכשיו הוא התחיל לפני שבוע ואחרי מריחות יומיומיות אחרי המקלחת של בקטרובן, ובעיקר אגיסטן שעזר יותר, הגרד פסק ונראה לי שזה השתפר. רציתי לדעת מדוע זה קורה ומה זה יכול להיות, והאם אגיסטן פותר את הבעיה. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום , במידה ומדובר בפצע כרוני יש צורך בבדיקה של רופא עור.