חומרים מסרטנים בקרם הגנה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, התחלתי להשתמש בקרם הגנה חורף- קיץ. כדי לשמור על העור אבל פתאום מצאתי מאמרים שאומרים שדווקא קרם זה מכיל חומרים שגורמים להזדקנות העור ע"י יצרת ROS והריסת קולגן ואף מסרטנים. למשל: בנזונפון וכו'.. ויש חומרים שפוגעים בפוריות: אוקסיבנזון. ובדיוק קניתי קרם מקופת חולים של "מכבי" "סאני קר" כל החומרים רשומים באנגלית ואז בעברית רשום אוקסיבנזון. עד כמה יעילים מסנני הגנה לעומת הנזק שגורמים? האם עדיף משהו טבעי? יש לי עוד קרם שהפסקתי כי לא רשום בכלל את תכולת המרכיבים שלו: "סאני גארד" שזה קצת הזוי ועוד באישור משרד הבריאות.
לא ידוע לי ממליצה לפנות למשרד הבריאות