פטריה בלשון - מינון וזמן הטיפול בניסטטין
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי פטריה בלשון שיצאה לי לאחר טיפול אנטיביוטי ארוך. קיבלתי מרופאת המשפחה תרחיף ניסטטין כאשר המינון שרשמה לי הוא 1 מ"ל פעמיים ביום למשך 30 יום. בהוראות שבעלון התרופה רשום שהמינון למבוגרים הוא 4-6 מ"ל, 4 פעמים ביום אך לא מצויין לכמה זמן. אני נוטלת את התרופה כבר שבועיים ויש הקלה אבל אני עדיין רואה את הפטריה. האם הרופאה התבלבלה במינון? האם לעלות ל4 או 6 מל כל פעם או להגדיל את מספר הפעמים שאני נוטלת ביום מ2 פעמים ל4? אשמח להוראות מפורטות לגבי מינון,מס' הפעמים ביום ולמשך כמה זמן
שלום, 4 פעמים ביום במשך שבועיים . יש להחזיק את הנוזל מספר דק לפני שבולעים אותו. להיצמד למינון בעלון . בהצלחה!
האם התרופהמשלשלת.