רגישות לתחבושות היגיינה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום מיכל, יש לי בעיה ראשית,המחזור שלי הוא כמעט 6 ימים. והתחלתי להיות רגישה לתחבושות. בימים הראשונים של המחזור הכל תקין עם התחבושות אבל אח"כ אני פשוט לא מסוגלת לשים תחבושת יש לי מעין צריבה וגרד. לא רואים משהו על העור. חשוב לי להדגיש שאני מקפידה על הגיינה החלפה ורחצה. זה פשוט המגע של התחבושת עם העור. ואז כשאני כבר בלי תחבושות לאחר מחזור הכל תקין עד המחזור הבא. מה ניתן לעשות? אני לא משתמשת בטמפונים נ.ב לתחתוניות אני לא רגישה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ככל הנראה את רגישה לחומר בתחבושות. ממליצה לנסות להחליף סוג , אין לי פיתרון לבעיה במידה וקיימת רגישות .