שימוש בקליגמן, בעיה בריכוז?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי ד"ר, האם שימוש בנוסחת קליגמן אמור לגרום לקילוף קל של הפנים? אני משתמשת כבר מעל לחודש. כמו כן בימים שאני עושה הפסקה ואח"כ חוזרת להשתמש אז העור יכול להיות אדמדם. אני כהת עור אז זה מראה יותר ורדרד כאילו הייתי בשמש. האם זה תקין?
לקריאה נוספת והעמקה
מומלץ למרוח כמות קטנה בכמות קטנה, בהתחלה יום כן יום לא לסירוגין ולאחר מכן כל יום תוך הקפדה על קרם הגנה בבוקר. ניתן למרוח קרם לחות מעל בערב. אודם וקילוף הן תגובות תקינות אך בצורה עדינה . מומלץ למרוח למשך 3 חודשים . בהצלחה!