הזרקת בוטוקס לבית השחי ולראש
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מזיעה בצד אחד של בית השחי בכמות משמעותית.דבר שגורם לי סבל רב ליד אנשים. האם אכן כדאי להזריק בוטוקס? האם זה נכון שעקב כך אזיע במקום אחר בגוף כפיצוי? שאלה נוספת: מגרנות- האם זה נכון שהזרקת בוטוקס למצח מונעת התקפי מגרנה? אשמח יותר לפירוט היכן מזריקים? כל כמה זמן צריך? מה הסכנות? והאם זה ממון עי קופת חולים או רופא אסתטיקה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, בוטוקס מקובל ויעיל להזעת יתר , הוא אינו גורם הזעה מפצה . אין השתתפות של קופת החולים. טיפול בבוטוקס למיגרנה מתבצע על ידי נוירולוג ולכן יש להתייעץ איתו לגבי אזורי ההזרקה ותופעות לוואי.