מה ההבדל בין קרם לג'ל רטויט?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, תמיד מקבלת קרם 0.05% ליידוש עור הפנים. הפעם ראיתי שהאריזה שונה בצבע ורק כשבאתי הביתה ראיתי שזה ג'ל ולא קרם. יכול להיות שהרוקח טעה? בכל אופן מה ההבדל והאם לפתוח את האריזה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ממליצה בדרך כלל על ג׳ל לאזור שעיר. לנשים ממליצה לרוב על קרם.
שלום, לא כל כך הבנתי את תשובתך. המטרה שלי זה חידוש העור הפנים. אני לא שעירה. פתחתי את הג'ל, כי הרוקח לא מקבל תרופות חזרה. הג'ל אכן שקוף אבל יש ריח חריף של אלכוהול. האם זה בסדר שאני מורחת את זה לחידוש העור במקום הקרם?- או שאולי זה יעשה לי נזק? תודה שוב