קרם להסרת שיער במקום גילוח ושעווה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רציתי לשאול האם הקרם להסרת שיער לעור רגיש של orna 19 אכן מומלץ יותר מגילוח ?כי הסכין גורמת לי לפגיעה בכלי דם
היי, הקרמים להסרת שיער בעצם ממיסים את השיער בחלקו העליון ובכך בעצם יש חיתוך של השיער. ולכן זה לא מסיר מהשורש אבל זה כמו גילוח. פשוט בניגוד לגילוח את לא פוצעת את העור ע"י חיתוך מה שכן אסור להשים משחה על עור פצוע או מגורה. בהצלחה
שלום, גילוח גורם לגירוי זקיקי השיער. הטיפול המומלץ במקרה זה הוא על ידי לייזר, פחות ממליצה על הסרה בקרם. ממליצה להשתמש בסכיני גילוח חד פעמיים. בהצלחה!