היחשפות לשמש -תיקון להודעה קודמת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי , אני בעלת עור בהיר בת 19 ושומרת על העור היטב מהשמש כבר שנתיים בערך מגיל 13 עד גיל 17 נהגתי להיחשף לשמש ללא הגנה ממנה כעת אני חוששת מההשלכות מכך האם יש דרך לפצות על נזקי השמש ? האם יש דרך להפחית את הסיכוי לחלות בכך שאני נשמרת מגיל 17 ? אפשר להשכיח מהעור את הנזקים?
אני אגיד לך משהו שאמא שלי מדקלמת לי כל חיי: "העור לא שוכח". היא לא לבשה בגד ים למעלה מ25 שנה ועדיין יוצאים לה נמשים ונקודות חן באזורים שהיא נהגה לשזף... את פשוט צריכה לעשות את מיטב המאמצים מעתה והלאה.