שימוש נכון ברטין A עם קרם לחות
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, התחלתי לאחרונה להשתמש ברטין A (רט-אויט 0.025%) לצורכי שיפור ושימור מראה העור וחידושו. הבנתי שלא מומלץ להשתמש במקביל בקרם לחות מאחר והוא מדלל את החומר ומפחית את השפעתו. ואם כן משתמשים, שרצוי שחומרים מסויימים לא יהיו בקרם (כמו ויטמין C וחומצות שונות) כי הן משפיעות על החומר הפעיל בקרם. אני תוהה איך אני יכול להשתמש ברטין A אך במקביל להשתמש בקרם לחות כלשהו, מאחר ולפני השימוש אני רוחץ את הפנים בסבון והעור נעשה יבש. האם יש קרם לחות כלשהו שכן מתאים בשימוש עם הקרם? ומהו סדר הפעולות הנכון לשימוש? תודה רבה.
שלום, תחילה רטין A כמות קטנה בערב ומעל קרם לליחוח העור. במידה ואין גירוי יתר ניתן למרוח גם מרכיבים פעילים כמו ויטמין סי. בהצלחה!