גוש תת עורי קיים שהחל לגדול ולהכאיב
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 38, כ 4 חוגשים לאחר לידת בני השלישי. במהלך ההריון שמתי לב לגוש תת עורי קטנטן בגב התחתון הימני. הגוש היה בקוטר של כסמ אחד, ולא השתנה במהלך ההריון ולאחר הלידה. בשבוע האחרון הוא החל להתנפח במהירות, ויש אדמומיות מסביבו. האזור כואב במגע. רטפא המשפחה נתן לי אנטיביוטיקה ל 5 ימים, אך לאחר שעברו כמעט 3 ימים מלאים אני לא חשה בשיפור בכלל (אם כבר אז הרעה מזערית בתחושה) מה יכולה להיות הסיבה להתנפחות שכזאת? האם יש דרך מומלצת על מנת לאבחן את הבעיה? האם יתכן שהאנטיביוטיקה תשפר את המצב בהמשך ואני פשוט צריכה לחכות? תודה
שלום, ממליצה לפנות שנית לרופא עור היות וייתכן כי מדובר באבצס או נגע ציסטי . לעתים יש צורך בהדמיה על ידי אולטראסאונד. בהצלחה!