עור סדוק \ נפצע בקלות בקצה הבוהן - עם תמונה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מדובר בתופעה שאני הולך איתה דיי הרבה זמן. עור סדוק \ מאד פגיע (משתפשף בקלות עד דם) בעיקר בקצה של הבוהן (ראו תמונות). לא כואב או מגרד. הדבר הזה בא והולך ולא יודע מה ניתן לעשות. רופא עור רשם DERMOVAT לשבועיים וקרם רגיל ציטומג. כבר שבוע טיפול ולא נראה שעוזר. זה נראה יותר טוב כשאצבעות מרוחות בקרם \ משחה לעיל כשהיא מתייבשת זה דיי חוזר למצב בתמונה. אם אני מפעיל את האצבע (נניח פותח בורג קטן ען האצבע) זה נראה רע יותר. אשמח לעצות
ניתן לראות תמונה בלינק הבא: https://ibb.co/cMbD1V
ממליצה להשלים תבחיני טלאי לשלול דלקת ממגע
לאילו חומרים אני צריך להבקש להבדק לאלרגיה. רוצה להדגיש שקרם \ Dermovat עוזר רק בזמן השימוש כשהעור שמנוני. כשהוא מתבייש המצב חוזר למה שמרואים בתמונה