נסיגת העור מתחת לציפרניים בידיים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , אני כמה שנים סובלת מנסיגת העור תחת הציפורניים בידיים. מפריע לי בעיקר המראה ולפעמים גם ישנם כאבים מטרידים. רופא עור נתן לי משחה בשם אמטריקס למריחה ולא נראה שיפור משמעותי. אשמח לדעת מה בדיוק הבעיה שלי? ממה היא נובעת, ממחסור כלשהוא בגוף? וכמובן כיצד ניתן לטפל בה? תודה רבה !!! נא להחזיר לי תשובה למייל
שלום, טיפול בא מטריקס מתאים לציפורניים פגועות שאינן בהכרח סובלות מפטרת. לא ברור לי מה כוונתך בנסיגה של העור. דרושה בדיקה קלינית אצל רופא . בהצלחה!