נגע אריתמי על הגב משמאל
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אם אפשר לקבל בבקשה הסבר על תיאור הממצא כפי שכתב רופא העור. "על גב משמאל, נגע אריתמי עם הרבה ראשים פוליקולריים, יתכן שלפוחיות קטנות. כל הצד כואב כבר שבועיים, יתכן ומדובר בשלבקת חוגרת, אם כי התמונה לא טיפוסית." קיבלתי מהרופא משפחה הפנייה לרופא עור, וכן טיפול - זובירקס לשבוע (אף שגם הוא סבר שזה לא טיפוסי לשלבקת חוגרת) וכן אנטיביוטיקה דוקסילין. כעת אני שבועיים מאז תחילת הטיפול, יש שיפור בכאבים ובפצעים. מה זה נגע אריתמי עם ראשים פוליקולריים? ואם זה לא שלבקת חוגרת, מה זה כן יכול להיות? תודה
שלום, יש צורך בבדיקה קלינית. ראשים פוליקולריים אופייניים לפוליקוליטיס(דלקת של זקיקי השיער) ומחלת זוסטר מאופיינת במקבץ של שלפוחיות בפיזור מסויים. במקרה זה קיבלת טיפוח לשתי המחלות. בהצלחה!