מה זה היחלשות המערכת החיסונית
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב מה הכוונה בהיחלשות המערכת החיסונית? האם בבדיקות דם שגרתיות (ספירת דם ומדדי דלקת וכדו') יש רמזים לכך שמערכת החיסון נחלשה, או שזה יכול לקרות גם ללא כל ביטוי בתמונת הדם? (בדיקות הדם אצלי תקינות). ושאלה ספציפית. אחת הסיבות להתפרצות הנגיף שגורם לשלבקת חוגרת, זה מערכת חיסון חלשה. מה זה אומר לגבי בחור בן 43 שמקבל פתאום שלבקת חוגרת? שמשהו במערכת החיסון שלו לא תקין? תודה על המענה
שלום, שלבקת חוגרת עשויה להופיע גם בגיל צעיר ללא שום בעיה במערכת החיסונית. כאשר ישנה צורה מפושטת של שלבקת חוגרת בצעירים מומלץ להשלים בדיקת HIV .
אצלי זה הופיע בשבוע של כאב עצבי, שלאחריו הופיעו כמה פצעים בגב בלבד (הכאב העצבי היה גם בגב גם בבית שחי וחזה שמאלי) תודה