מינוציקלין לטיפול באקנה

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

16/08/2018 | 08:20 | מאת: אילנית

שלום, בני לוקח מינוציקלין כבר שבועיים וסובל מאתמול מכאבי ראש וגרון המלווים בחום 38° וחולשה.בלילה התלונן על קור קיצוני ייתכן צמרמורות.האם זה תופעת לוואי של הכדור? אודה לתשובתך והמלצתך לגבי המשך ה טיפול

לקריאה נוספת והעמקה
20/08/2018 | 11:00 | מאת: פרופ' חיים ראובני

פני לבדיקת רופא משפחה ..

21/08/2018 | 15:41 | מאת: ד"ר מיכל מידן

רושם כי מדובר במחלת חום ויראלית או חיידקית ולא כתוצאה מהתרופה

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה