גירוד חזק ופריחה ברגליים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודש התגלו אצלי בית פרעושים שעקצו אותי ואת שאר בני הבית יש לציין שאין לנו חיית מחמד. נעשינו הדברה ואחרי כל זה התחילו לי בכל מיני מקומות בכף הרגל למעלה פצעים מגרדים וכן התחיל להתפשט גם לשוק ברגל מאחורה וכן מעט בברכיים.רופא העור חשב שזאת אלרגיה ונתן לי כדורי טלפסט ומשחת אלוקום אך כבר שבועיים בטיפול והגרד לא מפסיק במיוחד בשעות הלילה האם יכול להיות שהפרעוש הכניס לי איזה מחלה או טפיל מאיזה חיה כמו חתול וכו? ומה אני צריכה לעשות התור לרופא עור רק באוקטובר ואני מאוד סובלת
שלום, ייתכן כן מדובר בתגובה אלרגית לעקיצות. ממליצה לפנות שנית לרופא עור ייתכן ויש צורך בשילוב עם קרם יורקס שבעיקר ניתן לסקביאס , אך מקל מאוד על הגרד. ממליצה לפנות שנית ולשלב עם משחת בטאקורטן G ואנטי היסטמינקה.