אוטופיק בעפעף וזוויות הפה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני בת 25 ולפני שנתיים התפרץ לי אוטופיק בעפעפים ובזוויות הפה.. הביאו לי מלא משחות סטרואידיות ןזה די מבאס..בעיניים אני די משתדלת שלא לשים את המשחות ואבל בזוויות הפה זה ממש מציק. הביאו לי משחת יומיבט (חדשה) ויש לי גם דרמקובין שנפתחה לפני חצי שנה. מה אפשר לשים בזוויות הפה? דרמקןמבין או יומיבט. תודה. מיואשת😐
נפלת קורבן לסטרואידים כל המשחות שקבלת מכילים את אותם מרכיבים בדיוק אבל רק מיצרנים שונים. יומובט זהה לדרמקומבין. התוצאה בסופו של דבר תהיה אסון כן אסון ...אין ולא תהיה לך מהם שום תועלת . מחיר הנאיביות.