פוליקוליטיס לאחר השתלת שיער
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני כחודש וחצי עברתי השתלת שיער וניהיה לי פוליקוליטיס מאחורה (באיזור התורם) בעקבות הטיפול. דוקסילין אני לא יכול לקחת (עושה לי כאבי ראש), ושבוע על אוגמנטין לא עזר בכלל. כמו כן מרחתי משחת ג'ל אנטיביוטית שלא נראה כי תורמת. מה המלצתך? אם רצוי סבב של אנטיביוטיקה אחר כמובן אשמח לדעת איזו. תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, במידה וישנה דלקת ומעורבות מפושטת יש לשקול טיפול סיסטמטי, ניתן לנסות מינוציקלין, במידה וישנה רגישות למשפחה זאת, ניתן לנסות קלינדמיצין. בהצלחה!